UWAGA! Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Co to są pliki cookies?





Wsparcie
techniczne



Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.

Wsparcie techniczne dotyczy:
  • instalacji oprogramowania
  • aktywacji i generacji plików licencji lub kodów aktywacji
  • problemów związanych z działaniem aplikacji
  • zapytań dotyczących działania oprogramowania
Zasady ogólne:
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danym w formularzu.
  • Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis, a treść tych odpowiedzi będzie dostępna jako historia korespondencji dla zgłoszenia serwisowego.

Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
  • Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz zgłoszeniowy na stronie serwisu
  • W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
  • Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zgłoszeniowego przesyłane jest potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie NNNN / KKK / RRRR-MM-DD, gdzie NNNN jest nadanym numerem zgłoszenia serwisowego, KKK trzyliterowym kodem, a RRRR-MM-DD datą zgłoszenia w formacie rok-miesiąc-dzień. Przesłany link prowadzi do strony serwisu zawierającej historię korespondencji dla danego zgłoszenia serwisowego.
  • Po przesłaniu odpowiedzi przez naszą firmę, wysyłana jest kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia i linkiem do historii korespondencji.
  • Po wejściu w podany link wyświetlona zostaje historia korespondencji, a panel edytora tekstu pozwala przesyłać kolejne uwagi do zgłoszonego problemu. Przycisk pod panelem edytora pozwala dołączyć dowolny plik do przesyłanej korespondencji.
  • Wykorzystując "Link do zgłoszenia serwisowego" zawarty w każdym liście przesłanym z portalu serwisowego można w każdej chwili przeglądnąć historię zgłoszenia serwisowego.