Wsparcie
techniczne
Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie techniczne dotyczy:
- instalacji oprogramowania
- aktywacji i generacji plików licencji lub kodów aktywacji
- problemów związanych z działaniem aplikacji
- zapytań dotyczących działania oprogramowania
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danym w formularzu.
- Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis, a treść tych odpowiedzi będzie dostępna jako historia korespondencji dla zgłoszenia serwisowego.
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
- Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz zgłoszeniowy na stronie serwisu
- W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
- Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zgłoszeniowego przesyłane jest potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie NNNN / KKK / RRRR-MM-DD, gdzie NNNN jest nadanym numerem zgłoszenia serwisowego, KKK trzyliterowym kodem, a RRRR-MM-DD datą zgłoszenia w formacie rok-miesiąc-dzień. Przesłany link prowadzi do strony serwisu zawierającej historię korespondencji dla danego zgłoszenia serwisowego.
- Po przesłaniu odpowiedzi przez naszą firmę, wysyłana jest kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia i linkiem do historii korespondencji.
- Po wejściu w podany link wyświetlona zostaje historia korespondencji, a panel edytora tekstu pozwala przesyłać kolejne uwagi do zgłoszonego problemu. Przycisk pod panelem edytora pozwala dołączyć dowolny plik do przesyłanej korespondencji.
- Wykorzystując "Link do zgłoszenia serwisowego" zawarty w każdym liście przesłanym z portalu serwisowego można w każdej chwili przeglądnąć historię zgłoszenia serwisowego.